همه چیز درباره سطل زباله کابینتی

[vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]سلام به همراهان گرامی

در این مقاله قصد داریم به سوالات پر تکرار درباره سطل زباله کابینتی پاسخ دهیم و تمام مدل های آن را بررسی کنیم.

همه ما میدانیم که پیچیدن بوی تعفن،یکی از معضلاتی است که همه،مخصوصا خانم های خانه دار با آن سر وکله میزنند.

برای حل هر مشکلی اول باید مشکل را پیدا کرد و سپس برای حل شدن آن اقدام نمود.

اصلی ترین آن استفاده از سطل زباله های بی کیفیت و یا همان قدیمی است که باعث شده این مسئله به شیوع در خانه ها پیدا شود.

سطل زباله های قدیمی که با استفاده از پلاستیک های نازک ساخته شده و درب آن سیار است و امکان ندارد که درب روی آن باشد.یا گم میشود یا از بین میرود.

همچنین مخزن این سطل ها از پلاستیکی نازک ساخته شده است که در طی زمان پوسیده میشود و میشکند و محیط شما را آلوده میکند.

و اما راهکار چیست؟

انتخاب درست سطل زباله_یراق لند

برای حل این مشکل شما باید از سطل زباله ای استفاده کنید که طراحی آن به گونه ای باشد که هنگام بستن آن درب به روی آن چفت شود تا بوی زباله در داخل خانه نپیچد.[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″]

[/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”چگونه به محیط زیست کمک کنید؟” font_container=”tag:h2|text_align:right”][vc_column_text text_larger=”no”]تفکیک زباله یکی از راه هایی است که میتوان با استفاده از آن به محیط پیرامون و طبیعت کمک کرد.

ویکی پدیا این عمل شایسته را این گونه تشریح میکند:

تفکیک زباله یا طبقه‌بندی زباله فرایندی است که از طریق آن زباله را به عناصر مختلف تفکیک می‌کنند.

چگونه میتوان این کار را در منزل انجام داد؟

دو مخزن برای تفکیک زباله_یراق لند

یکی از کارایی های سطل زباله دو قلو،جدا سازی زباله ها به صورت خشک و تر است

این مدل از سطل زباله ها دارای دو مخزن در ابعاد مختلفی است که نسبت به فضای کانتر کابینت شما تهیه میشود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_separator color=”black”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”در صورت جا به جایی منزل میتوان سطل زباله کابینتی ریلی را جا به جا کرد؟” font_container=”tag:h2|text_align:center”][vc_column_text text_larger=”no”]یکی از سوالات متداول و پر تکرار هیمن سوال است که آیا جا به جایی هستند یا نه؟

پس برای جواب این سوال مهم،با ما همراه باشید

در بحث اول باید بررسی کنیم که آیا از کابینت جدا میشوند؟

تمام  مدل های سطل زباله تو کابینتی دارای فریمی فلزی شکل هستند که با استفاده از پیچ ام دی اف به صفحه کابینت وصل میشود و به راحتی قابل باز شدن هستند و میتوانید آن را حمل کنید.

برای نصب سطل زباله در منزل جدیدتان باید ابعاد کانتر کابینت را بررسی کنید.

و سپس پس از انطباق آن نسبت به نصب کردن آن اقدام میکنید

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”آیا مخزن های سطل زباله مخصوص کابینت،در صورت شکسته شدن قابل تعویض هستند؟” font_container=”tag:h2|text_align:center”][vc_column_text text_larger=”no”]در جواب این سوال باید جواب مثبت بدهیم.چرا که جنس مخزن های این محصولات از فلز نیست و از پلاستیکی انعطاف پذیر و فشرده ساخته شده است.

یکی از دلایل محکم برای جنس این سطل ها وزن آن ها است که به راحتی قابل جا به جایی باشند.

هر چند جنس بسیار خوبی دارند ولی باز پلاستیک است و امکان شکسته شدن و ترک خوردن آن وجود دارد.به همین دلیل در کنار سطل زباله کابینتی،سطل های آن هم تولید میشود تا هنگام به مشکل خوردن آن ها قابل تعویض باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”black”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”جنس ریل استفاده شده از چیست؟مقاومت خوبی دارند یا نه؟” font_container=”tag:h2|text_align:right” css=”.vc_custom_1579446771302{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text text_larger=”no”]دیگر سوالی که از ما میپرسند مقاومت ریل است.

دو نوع ریل در این محصولات به کار رفته است که عبارت اند از ریل ساچمه ای و ریل تاندم

ریل ساچمه ای : دارای ساچمه های ریزی است که باعث روان تر شدن آن هنگام باز و بسته شدن میشود.مقاومت این نوع ریل بسیار بالا است و تحمل وزن بالایی دارد

ریل تاندم : یکی از جدید ترین یراق آلات مصرفی در سطل زباله های کابینتی،ریل تاندم است که کارایی های از جمله آرام بند بود که از کوبیدن ریل جلوگیری میکند،مقاومت و تحمل وزن بالا،روان بودن در حین کار

شما میتوانید اکثریت سطل زباله توکار را با انتخاب ریل مورد نظر خودتان انتخاب کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”black”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”کارکرد سطل زباله گرد چگونه است و چه میزان فضا دارد؟” font_container=”tag:h2|text_align:center”]

[vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1580195270263{margin-top: 20px !important;}”]سطل زباله گرد یکی از خاص ترین مدل های سطل زباله است که تعداد زیادی از افراد به دنبال آن میگردند ولی با یک مشکلی مواجه اند.

آن هم فضای کم این نوع از سطل زباله است.

بیشتر آن ها از فضای 14 لیتری برخوردارند و فقط یک مدل دارای فضای 40 لیتری است که شرکت آدلان آن را تولید کرده است و به فروش میرساند

و اما چگونگی کارکرد آن ها؟

سطل زباله گرد معمولا به درب کابینت وصل میشود و همراه درب بیرون میاید.

درب آن ها به وسیله قطعه پلاستیکی شکل بهکناره کابینت متصل میگردد و هنگام باز کزدن درب،فقط  مخزن سطل زباله گرد استیل بیرون میاید و درب آن ثابت است.که هنگام بستن درب روی محصول چفت میشود و از پیچیدن بوی بد در فضای خانه جلوگیری میکند.

یکی از ویژگی های محرض این سری از مدل ها،اشغال فضای کم نسبت به سایز سطل زباله هاست

جنس تمامی آن ها از ورق استنلس استیل بوده که به هیچ عنوان زنگ نمیزند

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”منظور از سطل زباله رو دری چیست؟” font_container=”tag:h2|text_align:center”]

[vc_column_text text_larger=”no” css=”.vc_custom_1580195255513{margin-top: 20px !important;}”]بیشتر افراد مخصوصا خانم های خانه دار که سر و کار بیشتری با این محصولات دارند،به دنبال مدلی میگردند که با راحتی تمام کار را انجام دهد.

بیشتر آن به دنبال محصولی هستند که با درب کابینت بیرون بیاید تا مجبور نشوند خم شوند و سطل زباله را با دست بیرون بکشند

بسیاری از مدل ها به درب کابینت نصب میشود و همراه با درب به بیرون میایند ولی خب مفهوم آن رو دری نیست.

سطل زباله رو دری،محصولی است که نسبت به سایر مدل ها فضتی خیلی کمتری را اشغال میکند و فرق آن نسبت به بقیه این است که مخزن محصول مستقیم به درب کابینت و درب محصول مستقیم به کناره کابینت وصل میشود تا هنگام باز کزدن شما به مخزنی 17 لیتری دسترسی داشته باشید و کار را برای شما راحت کرده است.

معمولا این سطل ها مخصوص عمق کم هستند و برای این که فضای زیادی را اشغال نکنند به جای دو مخزن،یک مخزن را طراحی کردند.

مخزن های سطل زباله باید سبک باشند و به همنی علت سطل های آن را از جنس پلاستیک فشرده تولید کرده اند و فریم اصلی آن که شامل درب و تکیه گاه آن است فلز ضد زنگ است که بسیار کیفیت خوبی دارد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Call Now Button