5 ترفند برای فضاسازی حرفه ای کابینت

سلام دوستان

در این مقاله که توسط گروه یراق لند برای شما تدارک دیده شده است 5 تا از ترفند های حرفه ای برای اینکه از فضای کابینت آشپزخانه بیشترین بهره رو ببرید بهتون آموزش داده میشه.امیدوارم لذت ببرید

در سال های اخیر که چندان از نطر دور نیست محصولات و بهتر بگم اکسسوری هایی به بازار روانه شدند که در بین مردم و مخصوصا خانم های خانه دار بسیار محبوب اند.این اکسسوری ها شامل اکسسوری های کابینت می شوند.

پریز توکار

این اکسسوری جز اکسسوری های مشترک کابینت و کمد و میز می باشد چرا که وجود آن در هر جایی می تواند کار آمد باشد از این محصول برای رساندن برق به هر کجا که یک صفحه وجود داشته باشد استفاده می شود چرا که به صورت توکار نصب می شود.

نصب توکار پریز ها باعث شده تا از دیده شدن سیم کشی های متعدد و نا منظم برق در محیط جلوگیری شود و حالت مخفی پریز ها استفاده از ان را برای منازلی که کودک دارند، سیف تر می کند.

در واقع پریز توکار فقط در مواقع نیاز دیده خواهند شد و در صورتی که به آن ها نیازی نباشد به حالت مخفی در می آیند.این حالت توسط مکانیزم های به کار رفته در داخل آن ها متفاوت می باشد یعنی در بعضی از مدل ها ممکن است به صورت اسانسوری و در برخی دیگر همانند یک کتاب به حالت 45 درجه در می آید.

در برخی دیگر مدلها وجود امکانات متعدد همانند شارژ بی سیم،پورت شبکه،پورت یو اس بی شارژ و پورت تلفن و … باعث شده است که مدیران از این محصولات برای استفاده در میز های اداری و کنفرانس استقبال کنند.

سوپر مارکت کابینت

یکی از جالب ترین و در عین حال کاربردی ترین اکسسوری ها آشپزخانه سوپری کابینت هستند که غالبا مکانیزم ریلی دارند و برای دسترسی آسان به عمق کابینت و یا کابینت های مرتفع استفاده می شوند.

تصور کنید که یکی از کابینت های شما ارتفاعی به طول 2 متر داشته باشد در این صورت با طبقه بندی کابینت قطعا دسترسی به آخرین طبقه که مرتفع می باشد کار بسیار سختی خواهد بود.

از طرفی دیگر گاهی به خاطر چینش پشت سر هم و متوالی قوطی ها و کنسرو ها،پیدا کردن یک قوطی و کنسرو از میان آنها کار طاقت فرسایی خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا برای دسترسی به آن، بی نظمی و بهم ریختگی داخل کابینت به وجود آید

تا اینجا به مشکلاتی از این دست اشاره شد تا ازاصول طراحی چنین اکسسوری یعنی(سوپرمارکت کابینت) اگاه باشید.

در واقع این اکسسوری ها با نصب شدن در کمترین ارتفاع یعنی 65 سانتی متر تا بیشترین ارتفاع یعنی 2 متر و 30 سانتی متر می توانند بسیار مفید باشند چرا که علاوه بر ایجاد طبقه بندی دلخواه در داخل کابینت، تجربه یک دسترسی اسان را برای شما فراهم می کنند.

با نصب این محصول در داخل کابینت با باز کردن درب،سوپر مارکت متصل به درب همانند یک کشو بیرون می آید و طبقات در اختیار شما قرار می گیرند.از این رو با در دسترس قرار گرفتن طبقات دسترسی برای شما از همه جهات فراهم می شود و می توانید بدون کوچکترین بی نظمی مواد لازم خود را درون آن قرار دهید و یا از آن خارج کنید.

سطل زباله کابینتی

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری و البته بسیار شیک که در هر آشپزخانه ای بدان نیاز می باشد سطل زباله کابینتی است.چرا که در منزل آشپزخانه نطقه اصلی تولید زباله می باشد و دسترسی به سطل زباله در این محیط امری واجب است

همانطور که همه ی ما می دانیم کشو ها یکی از در دسترس ترین و قابل اعتماد ترین یونیت های کابینتی است چرا که با بیرون آمدن از داخل یونیت دسترسی کامل به داخل آن را در بیرون یونیت فراهم می کنند.

سطل های زباله کابینتی نیز بر اساس همین الگو تهیه گردیده است و با گنجاندن ریل در داخل مکانیزم آنها از این الگو نمونه برداری شده است.برخی از این محصولات به درب متصل میشوند و با بازکردن درب کابینت از داخل یونیت به جلو می آیند و مورد استفاده قرار می گیرند

با این وجود دیگر نیازی به خم شدن و بازکردن درب آنها نیست چرا که این مراحل به صورت اتوماتیک شکل می گیرد و نیازی به تماس مستقیم با دست نیست.این مزیت باعث شده که حتی هنگام شستشوی ظروف بتوانید به راحتی زباله های خود را در درون مخزن ها بریزید و حتی در مواردی بدون دخالت دست اقدام به بستن درب کابینت کنید.توجه کنید که با بستن درب کابینت ،به طور اتوماتیک درب سطل روی مخازن را می پوشاند و از ایجاد بوی نامطبوع در محیط آشپزخانه به طور کامل جلوگیری می نماید.

آبچکان

از آبچکان می توان به عنوان قدیمی ترین اکسسوری کابینت نام برد چرا که از گذشته تاکنون این اکسسوری همواره در کنار ما وجود داشته و مکانی بسیار مناسب برا چیدمان ظروف پس از شستشو می باشد.قطعا همگی می دانیم که محل قرار گیری و نصب این محصول در بالای سینک ظرفشویی می باشد چرا که نزدیک ترین مکان برای این موضوع می باشد و از طرفی آب ناشی از ظروف مستقیما به داخل سینک می ریزد و از خرابی کابینت ها جلوگیری می کند.

در برخی موارد امکان نصب آبچکان بالای سینک وجود ندارد و این ممکن است ب خاطر وجود سینک در جلوی پنجره باشد که در این صورت از آبچکان رومیزی استفاده می شد اما در حال حاظر مدل خاص و جدید تری از آبچکان به نام آبچکان ایستاده در بازار وجود دارد که با داشتن پایه در دو طرف سینک قرار می گیرد که به آن آبچکان ایستاده و یا آبچکان مخصوص برای کابینت پنجره می گویند.آبچکان ها اغلب در دو مدل آبکاری و استیل به بازارعرضه می شوند که در انتخاب آن ها می تواند سلیقه ای و

 

تقسیم کننده کشو کابینت

همانطور که از نامش پیداست برای جداسازی فضا های داخل کشو و استفاده همه جانبه از آنها تقسیم کننده های کشو در چندین مدل و رنگ مختلف تولید شده اند که می توان از آنها بهره برد.به عنوان مثال مدلهای چوبی وpvc وجود دارند که مناسب اندازه کشو شما، در داخل آن قرار می گیرند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Call Now Button